Door het gebruik van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren.

Medewerker financiële administratie [m/v] [24- 40 uur]

Vacature


Wegens aanhoudende drukte zijn wij op zoek naar een gemotiveerde- en zelfstandig werkende


Medewerker financiële administratie [m/v] [24- 40 uur]


Als medewerker financiële administratie bij Tuinbeurs Nederland ben je een echte allrounder en voer je zowel de debiteuren- als crediteuren administratie. De werkzaamheden zullen bestaan uit het controleren en verwerken van uitgaande- en binnenkomende facturen, het voorbereiden van betalingen, het opstellen van rapportages en de bewaking van debiteuren.  Je werkt mee aan de ontwikkelingen van de organisatie t.b.v. efficiency en professionalisering. Binnen je functie krijg je de ruimte om verbeteringen aan te dragen en deze in samenwerking met je collega’s van de administratie door te voeren. Samen met de hoofd administratie en de administratief medewerkster ben je verantwoordelijk voor een tijdige- en correcte uitvoering van de werkzaamheden.

 

Wij vragen

  • Een afgeronde boekhoudkundige opleiding (minimaal MBO 4  niveau);
  • Ervaring in een soortgelijke functie;
  • Kennis van Microsoft Office;
  • Kennis en ervaring met Exact is een pré;
  • Je bent punctueel en nauwkeurig;
  • Je kunt zowel goed zelfstandig als in teamverband werken;

Wij bieden

  • Een uitdagende werkplek binnen een enthousiast en gemotiveerd team met ruimte voor  zelfontwikkeling en initiatieven;
  • Een informele bedrijfscultuur met een uitstekende werksfeer;
  • Goede primaire- en secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Bij goed bevallen kan het tijdelijke contract worden omgezet naar een vaste aanstelling.

 

De organisatie

Tuinbeurs Nederland is een op de particuliere markt gerichte organisatie. Naast een overdekte showroom beschikken wij over een productielocatie waar onze blokhutten en houtbouwschuren worden geproduceerd. We doen dit met een team van 75 mensen verdeeld over de verschillende afdelingen zoals verkoop, logistiek, productie en buitendienst.  Dit zorgt voor een energiek en dynamisch bedrijf.  Als organisatie hebben we oog voor onze medewerkers en faciliteren graag daar waar het bijdraagt aan een goede werksfeer.

 

 

Reageren

Ben je geïnteresseerd? Stuur vóór 8 februari je brief en CV naar pz@bativo.nl  t.a.v. mevr. B. Kuhl.